SIA "VALPRO" piedalās vietējo ražotāju atbalsta kampaņā Latvijas labums

No 26.augusta SIA „VALPRO” piedalās ilgtermiņa kampaņā Latvijas labums, kuru organizē Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK) sadarbībā ar reklāmas aģentūru DDB Latvia un vairāku nozaru asociācijām, aicinot iedzīvotājus veicināt valsts ekonomiku, iegādājoties Latvijā ražotus produktus un preces.

Latvijas labums ir ilgtermiņa kampaņa un tās mērķis ir stāstīt par to, kā ar mazām ikdienas izvēlēm šodien iespējams uzlabot savu un Latvijas ikdienu rīt. Kampaņas laikā Latvijā ražotas preces un produkti tiks atzīmēti ar uzlīmi, etiķeti vai plakātu Latvijas labums.

„Kampaņas ideja, mūsuprāt, ir racionāla un mums simpātiska, jo savā ikdienas darbā iespēju robežās izvēlamies Latvijā radītus materiālus un produktus. Piedaloties kampaņā, vēlamies ne tikai akcentēt produktu izcelsmi, bet arī ieinteresēt citus cilvēkus un uzņēmumus izvēlēties vietējos produktus, tādējādi atbalstot vienam otru un, plašāk skatoties, arī valsts ekonomiku kopumā,” par dalību stāsta SIA „VALPRO” mārketinga un sabiedrisko attiecību speciāliste Laine Kuzmane.

 

 „Katrreiz, izvēloties produktu no ārzemēm, mēs aizsūtām cilvēku prom no Latvijas. Tāpēc atstāj svešos produktus plauktā un savējos cilvēkus mājās. Ja katrs no mums pirks vietējās preces tikai par 10% vairāk, kopā izglābsim 20 000 darba vietu,” uzsver kampaņas autori.

Kampaņas mērķis ir mainīt Latvijas iedzīvotāju iepirkšanās paradumus – izvēlēties vietējā ražojuma preces un produktus, uzsvēra LTRK valdes priekšsēdētājs Jānis Endziņš.

Latvijas Lauksaimniecības kooperatīvu asociācijas valdes priekšsēdētājs Indulis Jansons atzīst, ka šīs akcijas labākais rezultāts būs pierādījums, ka piegādātāji, ražotāji un tirgotāji spēj sadarboties. Ja tas tā būs, tad šī kampaņa nebūs īstermiņa, bet gan saglabāsies kā pamata uzstādījums vietējās ekonomikas stiprināšanai, uzsvēra Jansons.

Arī Latvijas Pārtikas tirgotāju asociācijas izpilddirektors Noris Krūzītis norāda, ka pārtikas tirgotāji uz šo kampaņu skatās kā uz ilgtermiņa akciju, jo tā vienos patērētājus, ražotājus un tirgotājus vienam mērķim - celt Latvijas labklājību. Kampaņa nekoncentrējas uz vienu Krievijas sankciju vairāk skarto nozari, bet plašāk. Lielākie tirgotāji šai kampaņai pievienojās nekavējoties, jo šis ir veids, kā runāt par Latvijas labklājību, atzīst Krūzītis.

Kampaņas uzdevums ir panākt, lai patērētāji aizdomājas, ka izvēle par labu Latvijas produktiem nav jautājums par kāda uzņēmuma peļņas vairošanu, bet gan par tiem, kas šos produktus un pakalpojumus saražo. Kampaņa aicina aizdomāties, ka šajā gadījumā runa ir par vietējiem cilvēkiem - viņu darba vietām un algām, uzsvēra DDB Latvia vadītājs Rubīns.

Kampaņu atbalsta LTRK, Latvijas Lauksaimniecības kooperatīvu asociācija, Zemnieku saeima, Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācija, Latvijas Pārtikas tirgotāju asociācija, Latvijas Tirgu savienība, Latvijas Darba devēju konfederācija, DDB Latvia, AS Citadele banka, mazumtirdzniecības tīkli Rimi, Maxima, Narvesen, Elvi, kā arī Lotos Pharma, Sakret, Durbes veltes, Milda-KM, Tritone Studio, VALPRO, FN-SERVISS, Latvijas produkts, nacionālā informācijas aģentūra LETA, Draugiem.lv, Inbox.lv, JCDecaux, Delfi u.c.

Papildu informācija: www.latvijaslabums.lv

 

Atpakaļ


Kontakti

SIA „VALPRO”
L. Laicena iela 2, Valmiera,
LV-4201, Latvija; karte
Reģ.nr.: LV40003058280

 

Tālr: +371 64 207 240
Fakss: +371 64 207 250
E-pasts: valpro@valpro.lv

Mēs sociālajos tīklos



© 2017 VALPRO Ltd. All Rights Reserved